Moj novi kuhinjski pripomoček

Kadar le imam malo časa rada za moje spečem kaj sladkega. V veselje pa mi je tudi zato, ker so moji domači res dobri jedci.Zadnje čase pa sem to prakso kar malo opustila, pa ne zaradi tega ker se mi ne bi ljubilo, ampak zato ker mi je moj dolgoletni pekovski prijatelj in pomočnik začel pešati.

Mož mi je že začel groziti z ločitvijo, ker na naši mizi ni bilo več tako pogosto kaj sladkega, zato sem mu razložila, da ne morem več peči raznih , kolačev in peciv v katerih so kreme, ker mi nagaja mešalnik, po domače mikser.Pa so me presenetili, včeraj popoldne me je doma čakal nov mikserček in ker mi moji fantje radi ponagajajo so ga še malo polepšali.



Obljubila sem jim, da nalepk ne bom odstranila, za nagrado pa sem jim na hitro spekla še jogurtovo pito.




Za tiste katere rade razvajate svoje drage z doma pečenimi sladkarijami pa še recept.

Testo:
4 rumenjaki
100g sladkorja
170g margarine
250g moke
1 zavitek pecilnega praška
malo soli
naribana limonina lupinica

Krema: 
4 lončki navadnega jogurta
 1 lonček kisle smetane
 5 žlic moke
 1 zavitek vanilijevega sladkorja
 150g sladkorja
 4 beljaki


Med moko zamešamo sol, pecilni prašek in na kocke narezano margarino.Dodamo rumenjake, sladkor in limonino lupinico.Vse sestavine zgnetemo v testo, če je le-to presuho dodamo žlico kisle smetane. Polovico testa postavimo v hladilnik za pol ure, da se spočije, drugo polovico pa zavijemo v folijo ali peki papir in ga damo v zamrzovalno skrinjo, da zamrzne.Zamrznjeno testo lažje ribamo kakor sveže.
Po pol ure počivanja, polovico testa razvaljamo na debelino slabega centimetra in ga damo v pekač. katerega smo obložili z peki papirjem.

Stepemo kremo: jogurt, sladkor, kislo smetano, moko in vanilijev sladkor.Na koncu dodamo sneg 4 beljakov in narahlo premešamo.Spodnji del testa prelijemo s kremo, preostanek testa, katerega smo zamrznili pa naribamo po kremi.
 Pečemo v ogreti pečici pri180 stopinjah približno pol ure.Pito lahko pečemo v okroglem pekaču premera 25 cm.

Pa dober tek.

Komentarji

  1. Odličan recept, sve pohvale!!!
    Mi to zovemo kocke od sira i obožavamo ih.
    Divno su ti ispale, bravoo!

    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Priden mož in otroci :) Recept bom preizkusila, zdej ko bom mela veliko časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za recept!Čestitke za zelo uporaben pripomoček!Pa še vsi so zadovoljni.Pri vas je res , kot v pravljici:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe, kakšna dobra mašinca :))) Ideje pa imajo, tile tvoji fantje :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmm kako dobro izgleda in jogurtove pite so mi zelo všeč, sočno :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. He he, najhitrejši na vasi. Naj ti odlično služi! Vidim pa, da mora biti tole zelo slastno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mhm njami. Tole bom pa stestirala. In seveda čestitke za novo pridobitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole se bere in izgleda njamsi!!!!
    Grem hitro prepisat recept, jutri pa na testno peko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je bilo pa super presenečenje...kaj pa degustacija :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jooojjj ... danes ste se pa čist vse okoli mene zarotile proti meni z vsemi omamnimi sladkarijami, ki ste jih pripravile ... že zaradi gledanja in slinjenja si grem lahko kar inzulin iskat :))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo so te presenetili fantje (:
    Pita pa izgleda res slastno, sem si kar shranila recept, morda pa kdaj pride prav (:

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar