Ko ne gre nekaj kar bi moralo

Jebemtiš je težko, ko je človek kar nekaj let iz šolskega sistema, potem pa se odloči, da mora zadevo izpeljat tako kakor si je pred leti zamislil, pa je potem malo popustil, našel tisoč in en izgovor, da ne dokončal začetega.
Ta teden je bila moja volja trdna, čas sem si tudi vzela, skripto in zapiske sem imela stalno na dosegu rok,  brala sem, ponavljala a kaj ko je v moji glavi še kar prvladovala megla.Zapisano ni in ni hotelo ostati v njej in mislim, da se bo to poznalo tudi na prvem izpitu.
No pa ne bom vas več morila, kar bo pa bo, liste sem oddala in sedaj lahko čakam na oceno.
Med tem ko čakam, pa vam lahko pokažem tudi kaj je v tem tednu poleg učenja še nastalo pri meni v kuhinji.Voščilnico za Craft-alnico sem pokazala že v prejšnji objavi, danes pa bom vas in sebe pocrkljala s čudovito vintage deklico .


Želim vam lep vikend, pa naj bo sončen ali pa oblačen.Izkoristite ga za kaj lepega.

Komentarji

  1. lepa je:)Sej bo šlo ,boš vidla:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno, obožavam vintage izgled!
    Svaki tvoj rad je umjetničko djelo vrijedno divljenja.

    Pusa i ugodan vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Držim pesti zate in te povsem razumem, da to ni lahka naloga. Lepa vintage čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitka je čudovita in
    tudi jaz držim pesti :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa čestitka! Vse dobro ti želim tudi na izbrani poti - vztrajaj, kmalu boš v ta-pravem pogonu. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Držim pesti :-)
    Čudovito čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica.
    Za oceno pa držim pesti (:

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar