Craftalnica # 15.



Ta teden sem bila jaz na vrsti, da določim nalogo za Craftalčin izziv. Izbrala sem Easel čestitko in to s posebnim razlogom; Zelo so všeč meni ter, kot vidim vsem blogaricam, saj objavljajo prečudovite izdelke v tej tehniki. Nekaj posebnega so zato, ker se postavljajo kot nekakšna miniaturna slikarska stojala in te še dolgo spominjajo na to kdo in zakaj ti jo je podaril.                    
                                                                      

Z namenom je voščilnica spet v roza barvi - namenjena je deklici za krst.
                                                                     

Kot se spodobi, sem za tokratno zmagovalko pripravila tudi nagradico, nekaj pohroščkanih listkov z zimsko tematiko, papirnate rožice, polperlice in tagci, ki bodo vsaki ustvarialki prišli prav.

Povabim vas, da pokukate še k Manueli pri kateri najdete tudi navodila za izdelavo Easel voščilnic, Simoni, katera vam bo predstavila svoj izdelek, ter k Martini, ki je bila tokratna gostja našega tima.



Pridružite se nam in prijetno ustvarjanje želim še naprej!

Komentarji

  1. prekrasno, sve pohvale!!!

    Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  2. o moj bog kakšen lep motiv, da o voščilnici sploh ne pišem. Si me čist raznežla

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobra ideja za izziv, še lepša voščilnica! Motiv je res luškan, zelo pa mi je všeč tudi nagrada!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zeloooo lepa in nežna čestitka :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Te vrts ečestitk so res nekaj posebnega in zanimivo na kakšne načine jo dekleta vse izdelujejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa voščilnica in prav lep odtisek.

    OdgovoriIzbriši
  7. hi hi ... očitno sem jaz med zelooo redkimi, ki še ni naredila easel čestitke ... ma je tudi nebi, če ne bi bilo izziva :))) no, mogoče naredim še kakšno :))

    Tvoja je pa čudovita ♥ ♥ ♥ kot vedno ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar