Craftalnica # 14.

Spet sta dva tedna naokoli in vsaka druga sreda je čas za nov craft-alnični izziv. Za nalogo je tokrat Simona izbrala škatlico.Tema je zanimiva, saj vse naredimo kar nekaj škatlic, vanje dajemo malo bolj bogate voščilnice, kakšna drobna darilca, nakit..................., tema je res neizčrpna.


Sama jih z veseljem izdelujem, navadno jih podarjam ljudem kateri mi veliko pomenijo in znajo ceniti v takšen izdelek vložen trud .Za tokratni izziv sem si najprej izbrala škatlo harmoniko, takšne škatle so pri naših ustvarjalkah že dolgo poznane, idejo mi je dala moja soseda Saša, sama jih je ob svojem času naredila kar celo serijo, tudi pri nas doma imamo dva njena izdelka.Navodila za izdelavo pa najdemo tudi
na tejle strani.
Škatla harmonika, vanjo lahko spravimo nahrčkane odtise

Potem pa je v nedeljo prišel k meni prav poseben odtis, priznam, težko sem ga čakala in zato sem ga morala takoj uporabiti. Nič nisem razmišljala, takoj mi je bilo jasno, kakšna škatlica bo to. Tea light card, sem imela že dolgo shranjeno v zaznamkih insamo vprašanje časa je bilo, kdaj jo bom naredila.


Ovitek v katerem se skriva škatlica
Notranjost z škatlico za čajne svečke in tagcem za sporočilo



Obe škatlici sem izdelala iz papirjev, katerih v moji zalogi še ne bo zmanjkalo, odtis dame sem pobarvala s Copic ciao flomastri in to je moje prvo javno objavljeno barvanje, sem pa ugotovila, da bom morala kupiti nove blazinice za odtiskovanje.

Poglejte še k Simoni in Manueli, kaj sta vam pripravili, pa tudi naša gostja Maja se je zelo potrudila. Obiščite jih in se nam pridružite v #14 izzivu.

Komentarji

  1. prekrasni radovi, ne znam koji mi je lijepši!
    Sunčani pozdrav, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe škatlici sta čudoviti! ♥ In kako fino je, da smo prav vse naredile drugačen tip škatlice. Možnosti je res ogromno in upam, da jih med sodelujočimi vidimo še več (različnih škatlic namreč). :))

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale škatlica za čajne svečke je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi škatlici!!! Harmonika je zelo uporabna za karkoli, tista druga pa je super za majhno pozornost, kot čestitka. Krasno delo :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi škatljici. Mogoče mi je druga malo bolj všeč.
    Čeprav tudi prva ni slaba.

    Mimogrede na mojem blogu te čaka sončna nagradica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je tale s svečkami. Krasno darilce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštno! harmonika je res ponucna zadeva, nekaj sem jih tudi sama že naredila.Tale čestitka škatlica pa je na listi "to do" odkar sem jih videla na tujih blogih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi škatlici! Težko se odločim katera je lepša.

    OdgovoriIzbriši
  9. vam povem, da sem ju danes videla v živo in sta obe fenomenalni....čisto drugačni kot na slikicah :-))))

    OdgovoriIzbriši
  10. meni osebno bolj potegne druga mogoče zaradi barv, čeprav prvi tudi nič ne manjka :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar