Willow diplomantka

Nepobolšljiva sem, vedno delam v zadnjem trenutku.Takole je bilo tudi s tole voščilnico za diplomantko.Že v ponedeljek me je kolegica prosila, če bi ji lahko naredila nekaj primernega za diplomo, pa naj bo v rdeči barvi je še dodala.
Kje sem že videla odtis, aja pri Danici, doma pa za računalnik in hito prosit zanj, še dobro , da ni Danica moje vrste dekle in mi je odtis poslala že naslednji dan.
Pobarvala sem ga s suhimi barvicami in white špiritom, le kožo Willow sem si upala pobarvati z Copic-om, čeprav jih imam kar 36, darilo mojih kofetkarskih prijateljic za rojstni dan, se z njimi ne upam pobarvati celega odtisa.No tudi pol perlice sem pobarvala z Copicom, tiste rdeče.

Komentarji

  1. prekrasno si to napravila, vjerujem da će prijateljica biti azdovoljna:)
    Ugodan vikend i lijep pozdrav.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo naredila, tako da tudi jaz menim, da bo diplomantka vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da bo vesela, ker je lepa čestitka. Ampak mene pa zanima, če bi ve mene vzele v kofetkarsko družbo? Vam povem kdaj imam rojstni dan?

    OdgovoriIzbriši
  4. Haaaaaaa, morš pa drugje vprašat, jest nisem pristojna za nove člane :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo narejena čestitka za diplomantko :-))
    In HVALA ker si spremljevalka v Brbončici!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar