Šola kot izziv

Zadnje avgustovske dni se je ozračje naglo ohladilo, še en dokaz več, da se približujejo šolski dnevi. V naši hiši ni več prav majhnih šolarjev, fanta sta zakorakala v zadnje šolsko leto na osnovni šoli, hčerka pa se veseli še zadnjega meseca počitnic, letos bo študentka in začenja šele oktobra.
Tudi sama sem se odločila, da je skrajni čas da dokončam že pred leti začeto, pa potem zaradi otrok in pa tudi lenobe nedokončano izobraževanje. Verjemite mi meni je to jesen pri nas doma kar se teh šolskih stvari tiče najtežje, saj sem že toliko stara, da ne maram ravno velikih sprememb v moji vsakodnevni rutini. A kar se mora ni težko, zato srečno vsem nam v novem šolskem letu.




Voščilnico in škatlico za flomastre na kateri sem poskušala ustvariti vtis šolske table sem pripravila za 12. Craft-alnični izziv . Izbira teme za tokratno nalogo je moja in želim si , da ne bo pretežka za vse tiste katere se boste udeležile izziva.Poglejte pa še k Manueli in Simoni kaj sta vam pripravili , pa srečno z vsemi izzivi kateri vas čakajo v tem šolskem letu.

Komentarji

  1. jako lijepo Lili!
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogumno, da si tudi sama postala šolarka :), ti držim pesti, da ti bo šlo kot po maslu. Jaz si kar težko predstavljam, da bi znova morala prijet za knjige, ampak kot si dejala, če se mora, gre vse. Mi je všeč ta tvoj kompletek in ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Srečno in veliko uspeha v šolskih klopeh.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa izdelka, ki sta usklajena v nulo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa izdelka. In srečno v nadaljnem izobraževanju.

    OdgovoriIzbriši
  6. :) super si se spomnila in oblekla še flumastre :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar