Rada imam

Že kar nekaj časa nazaj me je Alenka povabila k sodelovanju v simpatični igrici .

Navodila sem prekopirala kar z njenega bloga, pa tudi idejo, da vsakem opisu dodam slikico sem našla pri njej.

1. Na blogu napiši kdo te je k igri povabil
2. Napiši 10 stvari, ki jih imaš rad
3. Povabi k igri še 10 blogeric

Pa začnimo:
Rada imam svojo družino, veliko, malo drugačno, a mojo. Vem da so vsi štirje tam kadar jih rabim, pa tudi kadar me utrujajo in jezijo.




Tako kakor svojo družino imam rada tudi naš mali dom, čeprav je to majhno stanovanje v bloku, je to moje zatočišče, moj mali svet v katerem živim, ustvarjam,sanjam...........



Rada ustvarjam, s papirjem, volno, prejico, perlicami............................


Zelo rada a gotovo premalokrat preberem tudi kakšno dobro knjigo, kakšen pocukran roman mogoče, ali kakšno napeto kriminalko...........



Res rada imam kofetarska srečanja z prijateljicami, devetimi res fejst puncami, brez katerih si ne znam več predstavljati življenja in res ne vem kako sem toliko let lahko brez njih sploh živela.




Rada imam tudi vse kar diši po božičnih praznikih, dišeče piškote, zasnežene poti, le da jih je zadnja leta vedno manj,božična darila.......................................



Zelo rada se vsako poletje sedeč za mojim motoristom prevažam na ravno takšnem črnem lepotcu



Rada imam tudi skrajni rt polotoka Istra, na Kamenjaku so prav posebni kotički za plavanje.



Na to mojo ljubezen pa nikakor ne smem pozabiti.Rada imam torte in kremaste kolače.Rada jih pečem in seveda tudi jem..............Kaj morem :-).




In za konec sem si izbrala tole: Lilijo kraljevski cvet po katerem sem si nadela tudi blogersko ime.Rada imam lilije zaradi njihovih veličastnih cvetov in lepih barv.



In sedaj še 10 blogerk katere naj napišejo 10 stvari katere imajo rade.

Namo
Nataša- mravljica
Jana
Mccrafty
Simona
Neža
Lidija
Urša
Klavdija
Manuela

Komentarji

  1. Tole bi mi kmalu ušlo!!!Pa ne vem kako?

    Lepo si napisala in vidim, da imava nekaj skupnih "Rada imam" točk:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne moremo mimo kave, knjig, božiča in morja, ane?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar