Sivka


Kdo ne pozna sivke,dišeče vijolično sive grmičaste rastline katero smo pred leti največkrat zasledili ob morju , danes pa jo najdemo skoraj v vsakem cvetličnem vrtu pa tudi po balkonih ni izjema.Moje prvo srečanje z to rastlino je bilo v zgodnjih letih, saj je moja babica sivkine mošnjičke imela med perilom v omari zato da je z njimi odganjala molje.

Tudi na mojem balkonu raste grmiček sivke.





Na morju smo na plažo hodili mimo vile ob kateri so se bohotili grmički sivke kateri so omamno dišali in privabljali roje čebel in metuljev.




Simpatične miške na sivkinih cvetovih pa so namenjene mojemu zadnjemu izzivu Craft-alnice. Vladka nam je zadala nalogo,da v tokratnem izdelku uporabimo nekaj naravnega.Pri meni je nekaj naravnega droben šopek sivke z mojega balkona, zataknjen pod pentljo.V naslednjem vas bom spremljala že v ustvarjalnem timu. Vabim vas, da se nam čim večkrat pridružite.








Komentarji

  1. OOO kako je čudovita! Sivka je tudi meni najbolj ljuba dišeča cvetka :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Luuuškane miške! Pa cela vijolčka! Pa sivka! Cela tvoja objava je čisto po moji meri :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sivka mi je všeč v vseh mogočih oblikah in prav zato mi je všeč tudi tvoj ačestitka in zataknjen šopek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra olika voščilnice in ideja s šopkom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Barva je lepa, pa miške so takoo luštne. Sivka je le detajl, ki jo naredi popolno.

    OdgovoriIzbriši
  6. ♥ ♥ ♥ všeč, všeč, všeč :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar