Metuljčki za 10. izziv


Tokratno nalogo za Craft-alnico je dala Manuela. Metuljčki je napisala na prvo sporočilo katero je prispelo k meni skupaj z navodili kako se
moram pripraviti na mojo novo vlogo v prvem Slovenskem izzivalnem blogu.


Priznam, da je bilo idej kar nekaj od klasične voščilnice z embosiranimi metulji, majhne košarice za bonbončke na kateri je v pripet metuljček in škatlice v katero lahko spraviš kar malo več sladkarij . Zmagala je zadnja ideja, saj sem med pregledovanjem odtisov in primernih papirčkov našla že pred kar nekaj časa odtisnjenega metulja.
Odtis je malo večji in zato zelo primeren za izdelavo v 3-d tehniki.Odtisnjen je na bel šeleshamer in pobarvan z suhimi barvicami, ker je v moji škatlici z copic flomastri še premalo barv za takšno barvanje. Ko bom velika jih bom imela pa kar celo paleto, samo rastem bolj počasi .Osnovo za škatlico sem naredila iz kartona katerega že kar lep čas nabavljam v Evropapirju, saj mi je cenovno najbližji. Zelen vzorčast papir pa je Rayher- jev. Bleščeči kamenčki in satenast trak iz zalog in kot dodatek Mercijeve čokoladice.
Poglejte še k Manueli in Simoni kaj sta vam pripravili in pridružite se nam v tokratnem izzivu.

Komentarji

  1. Tale odtis mi je zelo všeč. Tudi barve, ki si jih uporabila, so čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, tale mi je pa znan :) Pravi lepotec je in fajn skombiniran!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! Prekrasan leptir, bravo:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep metulj je pristal na tvoji škatlico. Veliko vesleja v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dober začetek v craft-alnci saj je metuljček nekaj posebnega! Zelo je lep :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zahtevno delo si opravila, z vsemi rezanji, barvanjem in sestavljanjem metulja v celoto.
    Lepo sladko škatlico bo prinesel tale metuljček nekomu, moram priznati:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar