Rožice za praznik


Kar nekaj okrašenih kovertic je že nastalo na moji ustvarjalni mizi.Tale je namenjena energični gospe katera se bo v teh dneh srečala z Abrahamom .

Z rožicami razveseliš skoraj vsako žensko , ne glede koliko je stara in ker so rožica tema izziva kraftalnice kateri se danes ob polnoči izteka se z njo prijavljam in to spet v zadnjem trenutku.

Komentarji

  1. V zadnjem trenutku:):)Zelo lepa kuvertica!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so mi všeč okrašene kuverte in tvoja je čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam, z rožico razveseliš vsako žensko. Pisana in vesela kuverta.

    OdgovoriIzbriši
  4. :) res je! Pa naj bom še tako huda, pa naj bom še tako vzgojna :)))) me moj Matevž vedno in znova razoroži s šopkom cvetic (ok, tudi trava, pšenica, večinoma kakšen rman ...)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa kuvertica! Pridi pokukat na moj blog, da pobereš kaj je tvojega.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili tele tvoje kuvertice so krasne. Pa seveda tudi vse ostalo ;) Pri meni te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar