Rojstnodnevno sladkanje

Zato , ker je danes moj rojstni dan in ker se mi zdi prav, da tudi kaj podarim in ne samo dobim v dar.
Vsebina bonbončka naj ostane skrivnost, poslikala ga bom po tem, ko izžrebam eno izmed vas, katere boste pustile komentar pod tole objavo.
Žrebala bom 13.8.,in do takrat imate čas da se prefočkate, rok sem nalašč pustila malo daljši zaradi tega, ker so ravno časi dopustov.

Komentarji

  1. Vse najboljše! Želim ti veliko lepih ustvarjalnih trenutkov.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše še tu. Boljše trikrat kot nobenkrat. Pa še veliko lepih izdelkov ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, vse najboljše!! Seveda, tudi jaz ti želim vse lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. No pa še tukaj:):) Vse najboljše!!!!!!!Veliko veliko lepega!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. :)) vse najtabulš :)



    ps. grebem se pa tudi :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše želim in naj ustvarjalni navdih nikoli ne presahne......

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše in najlepše.Pa veliko ustvarjalnega navdiha.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse najboljše in čimveč ustvarjanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. To prijateljstvo veliko pomeni mi,
    vse misli je težko opisati,
    a vedi da iz srca pišem ti.

    Vse najboljše draga moja:):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jah, ne morem pomagat, čisto povsod zamujam. Zanimivo, ker zamujanje normalno ni v moji navadi.
    Vse najboljše!:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš sam čačkala po svom blogu i našla te među sv
    ojim spremljevalcima.
    Žao mi je što te prije nisam našla jer ti je blog presuper.
    Zadnje sam se pogovarjala na slovenskom s babicom kod otrok takor mi malo slabše gre.
    Od srca ti želim vse najboljše za tvoj rojsni dan.
    Pozdrav!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa še tukaj vse najboljše, upam, da si leeepo praznovala, kdaj že kofetkamo? hahahah

    OdgovoriIzbriši
  13. Na pragu rojstnega dneva naj ti čas nakloni spoznati prave ljudi, izbrati prave reči, ubrati prave poti in v sebi in drugih najti le dobre stvari.

    Vse dorbro ti želim. Polona

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse najboljše in veliko ustvarjalnih uric!

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse najboljše, čeprav malo pozno. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse najboljše. Se pridružim sladkanju! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse lepo in dobro ob rojstnem dnevu. In še veliko uresničenih ustvarjalnih idej.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čeprav z zamudo, ti želim vse najboljše in obilo časa za ustvarjanje!

    OdgovoriIzbriši
  19. Bemtiš...letos me je pa cajt čist povozu...(tuki je un k zardeva)
    Kljub straašni zamudi, ti iz srca čestitam za RD in ti želim vsega lih prav (sej veš, od preveč lepega se človk pokvar :P)...čestitam pa tudi za novo "službo" u Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke še z moje strani!
    Še na veliko sladkega...... :-)

    lp
    jana

    OdgovoriIzbriši
  21. Še jaz zamudnica, vse najboljše ti želim, da bi imela čimveč časa za vse tisto, kar rada počneš!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar