Poroka in krst

Za mano je res naporen teden, v planu je bil sicer dopust a kaj ,ko ti zboli otrok in ti dopust prav pride zato ,da ga razvajaš in tolažiš, pa meriš vročino in kuhaš čajčke, pa še cel kup voščilnic sem obljubila in sem na koncu spet hitela z izdelavo.


Pred tem sta me dve znanki prosili, če bi jima naredila voščilnice, obe gresta na poroko in ker je tako enostavno v lično izdelano voščilnico dati nekaj bankovcev in problem darila je rešen, pa tudi prejemniki imajo najraje solarna sredstva, kakor jih imenuje moj možiček.


Ena izmed teh dveh znank pa je povabljena tudi na krst, v voščilnico ne bo dajala denarja ,kaj pa tak otrok ve kaj so to solarna sredstva, bo pa zraven priložila še prav lušten obesek iz Swarovski kamenčkov, pa bo darilo popolno.

Z eno od poročnih voščilnic se prijavljam še na Kraftalnični izziv. Tokratna tema je knjiga Prevzetnost in pristranost .Kdor je knjigo prebral ali pa si ogledal film ve, da se v njej vse vrti okrog poroke in zato bo takšna voščilnica kot naročena.

Komentarji

  1. Zelena poročna je pravi "cuker". Super serija!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so lepe, ampak... najlepša je druga!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse štiri so čudovite, težko bi izbrala favoritko, morda ..... druga :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, poroka je vsekakor pomemben dejavnik Prevzetnosti in pristranosti :-) in super, da si se prijavila. Prav lušne četitke si izdelala in različne, tako da si zadovoljila več okusov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna čudovita serija čestitk je nastala med tvojim dopustom! Ena lepša od druge.

    Hvala, ker sodeluješ na CRAFT-alnici in upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. :)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izuzetno lepo, druga je moj favorit :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, denarci v tako bogatih ion ličnih voščilnicah so super darilo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so.:)Sem mislila da bom kej plonkala,pa sem morala že odddat:):)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe čestitke so nastale. Tudi pri meni je druga favorit.

    OdgovoriIzbriši
  10. joj, sem se ustavila že parkrat tukaj, danes pa sem morala prav preveriti, zakaj nisem uspela še nič napisati, ja ja.. vem zakaj, ker sem buljila v čestitke.. ne zamerit... super so vse po vrsti, kakšne ideje, kako nežne..

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so lepe, ampak prva je pa prečudovita!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. :) vse so lepe, navijam pa za drugo :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar