Polnoletnost

Se spominjate svojega vstopa v polnoletnost, ko si poln pričakovanj in poguma, idej kako boš uredil svet po svoji meri in kako ti ne bo nihče več solil pamet . Ah, kje so ti časi, in kako hitro so odšli.
Zjutraj sem navsezgodaj vstala in si pripravila svoje papirnate rekvizite.Kar nekaj časa mi je vzelo, da sem bila zadovolna s izdelkom in upam, da bo tudi prejemnici všeč.


Sonja veliko , veliko izpolnjenih želja in , da bi tibilo življenje milo .

Komentarji

  1. Mislim, da bo prejemnici všeč. Meni je:):):)
    Aja 18 let, pa polnoletnost- čisti lari- fari:):):) Sem stara 40 let , pa mi solijo pamet bolj , kot v šoli, pa še nič jim ne smeš nazaj povedat:(:(:(

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa, nežna, prikupna čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. :))) tale polnoletnost je dvorezni meč ... misliš, da bo potem vse drugače, da bo boljše, pa je ravno kontra - sam moraš sprejemati odločitve, ki so za marsikoga še prevelik napor ali pa so brez svetovanja staršev usmerjene v napačno stran. Žal se tega zaveš šele, ko je prepozno ;(

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna čestitka!
    Ti si za mene iznenađenje, odličan ti je blog a radovi prekrasni!
    Ruže obožavam:)
    Odmah sam se prijavila kao tvoj Google prijatelj i sa zadovoljstvom ću te i dalje pratiti:)
    Navrati i ti na moj blog, vjerujem da će ti se svidjeti:)
    Šaljem ti veliki pozdrav
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna romanticna cestitka, bravo!!
    Pozdrav iz Rijeke:))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar