Jagode

Na mojem balkonu sta kljub pomanjkanju sončka v letošnji pomladi dozoreli prvi dve jagodi.Jagodno sadiko mi je dala Doris ,ko smo prejšnji mesec pri njej piknikovali in se imeli res lepo.

Pa se mi ni zdelo prav, da je na sliki le sadika z jagodkami zato sem dodala še pred kar nekaj časa narejeno voščilnico katera je zaradi manjše lepotne napake ostala doma in star vezen prt na katerem so izvezene te sončne lepotičke.
Le sonček je manjkal in ga že težko čakam, potem pa se mogoče podam pod kakšen gozdni rob in si jih naberem na travno bilko ,kot takrat, ko sem bila še otrok.


Komentarji

  1. Iii, jagodki :) Lonec mi je pa znan, sem imela tudi jaz enkrat v takem jagodke. Pa so rodile in se posušile :(
    Zdaj na balkonu kraljujejo sadike paradižnikov. Upam, da bo kaj z njih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jagode!!! Eden izmed mojih najljubših sadežev.
    Čestitka je čudovita. To vezenje je meni še vedno znanstvena fanatastika in občudujem vsakega, ki to obvlada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super!!!Pa so ti dozorele!!Pa čestitka je tudi lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ujejej koliko jagod in vezanja.Super je, prav vse!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm, lahko uberem eno??? ;)))

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je lepo videt, da je uspela dozoret. Pa verjetno tudi lepo diši. Uživaj...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar