Kroglice

Tako kot rada objavljam in pregledujem bloge, ravno tako zelo rada obiskujem ustvarjalni forum Otok zakladov in se tudi udeležujem srečanj tega foruma.Priznam, da sem med članicami tega foruma našla veliko enako mislečih deklet in postale so mi prjateljice s katerimi delim marsikatero urico svojega prostega časa.
Današnja zgodba se je začela že pred nekaj leti na enem od takšnjih srečanj, ko pametnih in ustvarjalnih tem zmanjka. Ne vem na čigavem zeljniku je zrasla ideja o swapu japonskih kroglic,a tema je bila hitro sprejeta in ustvarjalke so ugibale in razmišljale iz kakšnih materjalov in v kateri tehniki bi jih bilo najbolje narediti,kakšna bi bila njihova življenska doba in podobno, verjemite bilo je ogromno smeha na to temo.
Pa se je le našla pogumnica in je od besed prešla k dejanjem.Vesna nas je postavila pred težko nalogo ,izdelajte kroglice in jih prinesite ne naslednje srečanje.
Sama sem jih izdelala v kvačkani tehniki in seveda v roza barvi, ne morem iz svoje kože, v notranjosti kroglic sta kragulčka, da prijetno cingljata, Njihovi novi lastnici Alenki želim veliko zabave z njimi, pa naj z njimi počne karkoli že :)))).

Ker je swap izmenjava, se pravi, da sem tudi jaz dobila kroglice, lepe temno rdeča katere je izdelala Vesna iz malo večjih perlic. Kadar koli jih bom pogledala ,se mi bodo usta razlezla v smeh........


Vesna hvala ti za kroglice in pogum, da si nas spravila k izdelavi.

Komentarji

  1. Hvala ti za moje rozike!!!!!A ti se boš pa samo smejala, ko jih boš gledala:):):):)?

    OdgovoriIzbriši
  2. To ti pa ne povem........Ugibaj ;)))).

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je zelo 'zanimiva' ideja :-). Vidiš kje vse človek najde ideje za ustvarjanje. Prav posrečeno :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo za zapisano, sam zdej bomo pa mogle najt kakšno novo "zanimivo" temo za smeh. Ampak priznaj, je pa bilo zanimivo na izmenjavi, na nobeni še ni bilo tako napeto in..........

    OdgovoriIzbriši
  5. :))))))))) samo zaradi tehle kroglic mi je gooooozno žal, da nisem mogla prit :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Čist ste zmešane ženske! :) :) Dobr ste tole upedenale.

    veselo uporabo .... ha, ha, ha, ha

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar