Craftalnica v zadnjem trenutku


Maribel, mistična stampelgledova lepotička, kateri prav pristaja roza barva, ki je bila tokratni pogoj za craftalnico.
Res je rada imam pocukrane motive, kateri že mejijo na kič, a si ne morem in nočem pomagati.
Štampiljko mi je posodila prijazna blogersko-otoška prijateljica in šele tukaj bo videla, da je tudi prišla do mene, saj se ji niti zahvaliti še nisem utegnila.
Objavljam v zadnjem trenutku, kajti tokrat mi pa res primanjkuje časa. Nekdo pač mora biti zadnji :-).

Komentarji

  1. Čudovita! Še posebej všeč mi je tista čipka pod rožicami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se popolnoma strinjam, da nekdo mora biti zadnji in tebi je to vsekakor uspelo na dober način. Čeprav nisem ljubiteljica 'močnih' motiv, je pa ta vsekakor eden izmed tistih, ki mi je všeč in se mi zdi tako malo skrivnosten. Dobro si ti to skombinirala v roza.

    OdgovoriIzbriši
  3. A si jo dobila?:):):)Meni je čestitka všeč in res je en mora bit zadnji, lahko je pa najboljši:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa si jo res ulovila za rep. :)
    Prav simpatična je in nič kaj kičasta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno si to skombinirala in nič kaj kičasto ne zgleda.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar