Craftalnica tretjič

Tokrat nam je nalogo za Craftalnco dala Vladka, za inspiracijo je podala fotografijo in že ob pogledu nanjo mi je v oči padla svetilka,laterna,luč.
V trenutku mi je na misel prišel svetilnik, luč sredi oceana, katera pomeni varnost, toplino, zavetje.Toplina in varnost doma, domačega ognjišča in tvojih posebnih ljudi.

Nastal je svetilnik,v mislih sem imela sicer malo manjšega ,a nič zato tudi takšen mi je všeč in pa voščilnica s svetilnikom, nič pisanega in nališpanega saj slika sama pove vse.






Komentarji

  1. O noro, s kakšnimi idejami hodite ven pri Vladkinem izzivu. Tvoj svetilnik je čudovit, čestitka pa prav luštna in zelo pašeta skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oboje je fantastično!Svetilnik- mega!!!!!Čestitka pa zelo, zelo lepa. Ta odtis sem že občudovala,enkrat, ko sem bila še čisto frišna otočanka, pa se še nič nisem upala reči:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja je pred mano zelo dobro povzela, res je noro s kakšnimi idejami prihajate ven :-) Odlično tole s svetilnikom. Zelo dobro si ga naredila in krasna okrasitev. Na čestitki pa je res prekrasen odtis še s tem kosom obale. Jaz sem res navdušena nad vašim sodelovanjem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Full dober.Še dober da se nisem prjavla:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super paket! Pa svetilnik...uauuuu!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ♥ ♥ ♥ jeeejjj ... ena vrtiljak, druga svetilnik ... noro pridne ste ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau kak svetilnik, pa ste ja čist "nore". Superca:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mi je všeč, da je zadnje čase tudi na naših blogih veliko kreativnosti. Ženske ste čisto ponorele, kaj to delate! Uau, kapo dol. Bravo (škoda, ker ni tisteg smajlija, ki ploska in še tistega, ki se klanja) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili zopet si ustvarila super čestiko in seveda svetilik! Le kje jemlješ takšne ideje?

    OdgovoriIzbriši
  10. O tole je pa bil podvig. Krasen je... tudi čestitka je lepa, a svetilnik mi je še posebej všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam Lili za toliko ustvarjalnega duha,
    odlične izvedbe in idej:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar