Sončnica na oblačen dan

Zunaj je oblačen dan, saj ne dežuje le sonček so prekrili oblaki in zato sem se odločila, da vam pokažem sončnico. Sončnice in sonce imam rada, najbrž je razlog v tem, da sem se rodila poleti in se zato rada poimenujem sončni človek.
Res je tudi, da me hitro zebe, da ne maram mraza in da poleti zacvetim in sem polna energije.
Zato je tala sončnica za take kot sem sama.

Poletje prihja z velikimi koraki in zelo se ga veselim :))).

Komentarji

  1. Zelo lepa sončna čestitka!Tale odtis mi je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je fajna! Nas je več, poletnih, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava paša za oči v zlato rumenih, sončnih tonih. Ravno prav okrašena, da je popolna. :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa, nežna in takoooo prijetnih barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, Lili, tale je pa za na CRAFT-alnico ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar