Princeskin copatek

Praznični dnevi se iztekajo in tokrat sem jih preživela doma. Ni mi bilo treba zjutraj vstati in se, ko še vsi spijo odpraviti v službo, tokrat sem tudi jaz zjutraj spala in se potem razvajala s kavico, počasi pripravljala kosilo in med vsem tem imela čas za stikanje po ustvarjalnih blogih.
Med stikanjem in brskanjem sem odkrila čudovit blog in na njem našla navodila za izdelavo čudovitega copatka, škoda da je Alenkin pravljični swap na Otoku zakladov že končan, zato ker bi takle copatek bil res primeren za prijavo.




Komentarji

  1. Ja, imaš prav, res je pravljičen. Luškano!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res škoda da je swap že mim...se mi zdi, da je ravno moja št. in bi prou pasal na mojo sofisticirano tačko :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale bi bila pa res za pravljični swap. kje si pa našla navodila, dej malo povej:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Misliš, da bi ti bli prou,pol moram pa še tadruzga narest :))).
    Alenka, sej sem jih ojavla ,mal pa le poglej ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale čeveljc je prečudovit, hvala za link :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Se opravičujem za napako, težava odpravljena - link funkcionera tako kot je treba =))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen čeveljc. Resnično kot bi ga vzel iz pravljice. Zelo lepo si ga naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Narejen za princeske ali kakšno mično gospodično. Res je pravljičen. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen čeveljc in hvala za link!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar