Naloga in fotografija

Namo je moja prijateljica in prav ona me je izbrala za tole nalogico, navodila sem tudi sama prekopirala z njenega bloga, tako kot jih je ona kopirala z bloga tiste ki jo je izbrala.

"Odpreti je potrebno prvo mapo v Mojih fotografijah, izbrati 10. fotografijo, povedati zgodbo, narediti povezavo do osebe, ki me je izbrala in izbrati pet novih ljudi, ki bodo mogoče tudi pokazali svoje fotke."

Pa še obrazložitev fotke: Bilo je lepo avgustovsko jutro in z mojo boljšo polovico sva se odpravila na kolesarjenje. To ni bilo kar eno navadno kolesarjenje, šla sva probat,če nama uspe prikolesarit na Vršič.No ja, njemu je uspelo že prej,meni pa je bil to prvi poiskus in fotka je dokaz da je bil uspešen . Se pa tudi vidi, da ni bilo ravno enostavno privrtet na vrh ;))).

Da bo naloga narejena in učiteljica zadovoljna pa še 5 blogerk katere nam bi lahko pokazale 10. fotko iz svoje mape:

1. McCrafty
2.Jana
3.Mravljica
4. Urška
5.Helena

Komentarji

  1. O, Lili, hvala za fočk. Bom najverjetneje v nedeljo opravila nalogo...

    Pozdravček, N.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar