Moder voziček

Kako hitro je minil teden in spet je tu nova naloga za Craft-alnico, všeč mi je tema katero je tokrat določila Simona, modro za dojenčka jo je poimenovala.
Luštna tema in ker malokrat delam voščilnice za dojenčke mi je sploh všeč. Že v prejšnjem postu sem vam napisala, da sem med prazniki imela čas in sem stikala in brskala po tujih blogih. Med brskanjem sem našla čudovit retro voziček in kakor da je Simona vedela je razpisala izziv na temo dojenčka.
Najprej sem porabila celo popoldne, da sem ta blog spet našla in potem še eno popoldne,da sem zadevo izpeljala tako kot sem si zamislila in sedaj sem zadovoljna z izdelkom.




Popoldne sem dobila obisk,hčerina kolegica katera se tudi sama ukvarja z papirčkanjem je prišla po par nasvetov in izmenjav mnenj, nad vozičkom je bila navdušena. Polona hvala za pohvale :)).

Komentarji

  1. Ja, sem tudi jaz to videla, pa pozabila kje :-(( Ja, zelo je lep in ta ideja, da se lahko zapira mi je bila že takrat tako všeč. Lepo si ga izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladka sem ga označla v postu .:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Waaaawwww! Meni je prečudovit!

    OdgovoriIzbriši
  4. Voziček je fenomenalen, ga že vidim med top, če ne ... :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. No tega sem tudi jaz našla, pa pozabila shranit, pa se Namo hvalila, da ji bom link poslala, pa si vse to ti namesto mene naredila.:):):):)Super ti je uspel!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. OMG ... LILIIII!!!!
    Očarana sem :) Naredila si lepo čestitko, za zraven pa še prečudovito darilce :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne samo, da so stvari izpod njenih prstov čudovite, še krasna oseba z srcem na pravem mestu je. Sem naravnost navdušena, da sem jo lahko spoznala pobliže.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito!!!
    Jaz pa ga nisem videla nikjer, tako da mi je to prvi pogled na ta način in sem navdušena nad tvojo izvedbo.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, krasen voziček je, lepo izdelan in poln malih detailov. Krasno darilo za novorojenčka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, samo gledam in diham...

    (in razmišljam, da bi morala enega roza naredit)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito darilce s čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prečudovit voziček! Toliko malih detajlov, ki tako lepo dopolnjujejo celoto. Odlično!

    Hvala, ker sodeluješ na drugem izzivu CRAFT-alnice. Upam, da se "vidimo" tudi na prihodnjih izzivih.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole ti pa vzame sapo! Prečudovita izdelava. Res si se potrudila!

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, tole pa je čist taprav voziček! Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo, čudovita čestitka in voziček. Super si, ker si se lotila takšnega projekta.

    OdgovoriIzbriši
  16. o lahko si zadovoljna z izdelkom, poglej koliko oboževalcev ima voziček, pa ti...

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasen je in kar nekaj truda je vloženega vanj. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  18. A kar cel voziček si naredila?! Neverjeten je in ti tudi, da si se lotila takšnega projekta. Vse čestitke, čudovit je.

    OdgovoriIzbriši
  19. Pokukaj na CRAFT-alnico. Čaka te presenečenje! :)) Čestitke!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar