Košarica z muffini

Povedat vam moram o Poloni,čudoviti deklici katera živi v istem mestu kot jaz.Polona je tudi ustvarjalka, le da svoje čudovite papirnate izdelke sramežljivo skriva in jih ne kaže na blogu, facebuku ali na katerem od Slovenskih ustvarjalnih forumov, škoda , ker so lepi .
V moj dom je zašla preko moje hčerke s katero občasno skupaj delata, gotovo je dekle potožila da se njena mama ukvarja z čudnim hobijem in druga ji je odgovorila,da se tudi sama ukvarja z ravno takim hobijem.Pa jo je Urša povabila domov in takoj sva našli skupno točko.......Papirčkanje........
Na naslednji obisk je prinesla čudovito košarico polno višnjevih muffinov, kolačke smo takoj pojedli in bili so res slastni, košarica pa mi je ostala in z njenim dovoljenjem vam jo pokažem.




Seveda pa nisem mogla iz svoje kože in sem košarico naredila tudi sama in to v malo drugačnem stilu kot je Polonina.


Komentarji

  1. Te košarice pa so res priročne in še lepe po vrhu. Tako ena kot druga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe košarice in daj malo deklico potrucaj, da kdaj kaj pokaže:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. o hudo dobr tole.. všeč všeč.. res krasno delo, obožujem nekaj posebnega drugačnega.. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti košarici, zelo všečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni košarici in zelo uporabni. njam, njam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne som pa verjamem, da vsebina tudi ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar