Blagoslovljene Velikonočne praznike


Velika noč je najpomembnejši krščanski praznik. Kristjani na ta dan praznujejo Jezusovo vstajenje od mrtvih. Na veliki petek so Jezusa Kristusa križali, tretji dan po tem, na nedeljo, pa je vstal od mrtvih. Velikonočne tradicije se v veliki meri od države do države razlikujejo. Po tradiciji je na veliki petek zapovedan strogi post, na veliko soboto se blagoslovijo (pogovorno žegnajo) jedila, ki se potem zaužijejo za nedeljski zajtrk. Tudi v Sloveniji imajo določeno simboliko, suho meso simbolizira Kristusovo telo, rdeči pirhi so kaplje krvi, hren predstavlja žeblje, potica in ostala peciva pa krono.

Čudovit, klekljan pirhek je prišel k meni iz Velenja,preko Logatca v Litijo.Lidija hvala ti , da si ga naredila zame in Saši hvala, da si mi ga je dostavila domov.


Take, kvačkane pirhe pa sem sama že pred časom izdelala in ker so mi všeč z njimi okrasim zeleneče veje.


Komentarji

  1. Lepo si pobarvala pirhe.Tisti nakvačkani je super, ampak klekljani presega vse!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Blagoslovljene praznike tudi tebi in še na več takih nakvačkanih, mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti pirhi, še posebno klekljan :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar