Nisem zaspala

Kar nekaj časa je minilo od moje zadnje objave, ni bilo časa,malo so me zaposlovale službene obveznosti ,pa tašča je med tem praznovala jubilej, tudi domačim opravilom se je treba kdaj pa kdaj malo bolj intenzivno posvetit.
Ne glede na zaposlenost pa je bilo nekaj uric namenjenih tudi ustvarjalnim trenutkom, pozni kavici pri prijetni , simpatični in prijazni blogerski prijateljici, praznovanju rojstnega dne .............
V tem času so nastale fimo verižice




Blokec katerega mi je spela s svojo roza zverinico Špela


In srček-košarica za katerega sem načrt izdelala kar iz valentinove srčkaste škatlice za bonbončke.

Komentarji

  1. Lepe fimo ogrlice so nastale. metuljčkast transfer mi je zelo všeč. Pa notes je prav dobro uspel.Da o srčkasti košarici ne izgubljam besed. Ne res nisi spala:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi obeski in škatlica tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna, pridna. Obeski so super!

    OdgovoriIzbriši
  4. pa si res pridna....še mene mal brcni :-()

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmm krasne ogrlice!...ja in prav imaš, tudi poklepetati je fajn, ura mimogrede mine ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo lepo. si bila zelo pridna

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar