Moji Swarovski

Pri nas doma smo v petek imeli maturantski ples in kot se spodobi mora biti tudi mama urejena.
Hčerka si je nakit kupila ,jaz pa nisem bila zadovoljna s kupljenim ,saj sem vendar ustvarjalka in zato sem si hotela nakit izdelat sama.
V veliko pomoč mi je bila McCrafty katera mi je svetovala glede perlic in tudi načrte za izdelavo mi je našla, bila pa je tudi v pripravljenosti, če mi natikanje ne bo šlo od rok.

Najprej sem si naredila zapestnico, potem pa predzadnji dan ko sem že imela nalite gromozanske nohte pa še uhančke. Z dolgimi nohti na katere niti nisi navajen ni prav enostavno nizat kristalčkov in perlic a ker sem trmasta mi je tudi to uspelo.

Komentarji

  1. Super izgleda tale komplet.Lili to maoram videti v živo!!!!!Bila si res lepo urejena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau! Hudo dober komplet. Upam, da bo kmalu kak kofetek, da tole še od bližje pogledam.

    Itak sem pa dol padla, ko sem videla uhančke. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. v živo je zapestnica fuuuul leeeepšaaa!
    uhančkov pa še nisem uspela vidt :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, tole je pa hudo lep komplet!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mama je gotovo najbolj zažigala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni swarovski nakit! :) Zapestnico si kar predstavljam na moji roki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen komplet si naredila in verjamem, da si zažigala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je uspelo z dolgimi nohti ;) Si bla ziher najbolj nobel mami, prnes na kofe, da si pobliže obledamo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar