Grelčki 2.


Vem, vem, da se je zima že poslovila in, da nas pomladno sonce čez dan že prijetno pogreje, a vendar vam moram pokazat še črno različico grelčkov za roke.Iz bele volne sem jih naredila za Klavdijin izziv Bela belina, všeč so mi bile in sem naredila še črno različico, katere si je kot nagradico na srečanju ustvarjalnega foruma Otok zakladov v Litiji ižrebala Urška.Všeč so bile tudi Danici in prosila me je ,če ji jih lahko naredim.
Zdaj ko so končno pri naročnici ,vam jih lahko pokažem.

Komentarji

  1. Pridna! Super so teli grelčki, sem takrat sprobala tiste bele :) Tudi prejšnje objave se pregledala, sam za komentirat sem bolj lena... Kljub vsem obveznostim, tistim domačim in tistim prijetnejšim, si mela dovolj časa, za cel kup lepot.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile grelčki so mega. Letos jih več ne rabim.Drugo leto, pa te pocukam, da me naučiš tole delat:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super. Ampak v živo so mi bili beli veliko bolj všeč. Čeprav sem najprej rekla: jaz pa bi take črne :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro lepi. Tako elegantno mi delujejo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar