Valentinček in pust

Letos si pust in valentin podajata roki.Oba praznika sta znanilca pomladi in ker je letošnja zima res tista prava , s snegom in mrazom ,nam jo bosta s skupnimi močmi mogoče le pregnala.
Saj ne ,da je ne maram , a ko se začnejo po trgovinah množično pojavljati srčki in pustni krofi vemo, da je pomlad pred vrati.
Krofi so me zamikali,že včeraj,lepo zavite in posute s mletim sladkorjem sem jih opazovala v trgovini.Ne, sem trmasto vztrajala, spekla jih bom sama, take velike, pa z domačo jagodno in ne marelično marmelado.Zjutraj sem zgodaj vstala in ker imam krasnega kuhinjskega pomagača , mi je pomagal zamesiti res rahlo testo in krofki so bili tik tak gotovi.
Posladkala jih bom pa, ko se dobro ohladijo. Recept sem že pred časom našla ni Kulinarični Sloveniji in od takrat so moji krofi fantastični.

Pa še valentinčkove voščilnice,Čeprav nisem ravno pristaš praznika zaljubljenih ;)).


Komentarji

  1. Lačnaaaaa (čeprav ravno s kosila) :)) Krofe, sploh take dobre domače, sem imela vedno rada. Mogoče pa letos res poskusim, čeprav nas tašča vsako leto crklja.. njej uspejo :)
    Čestitke so pa tudi lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeee, jaz nisem nikoli tkao sita, d ane bi zmazala še enega krofa. Tegale bi z veseljem in ja tudi jaz uporabljam tale recept, ki je super!Prazniki takšni in drugačeni, dokler nastajajo take lepe voščilnice , naj kar bodo.

    OdgovoriIzbriši
  3. mmmmm... so se mi kar sline pocedile, ko sem zagledala tele slastne krofe.
    Čestitke so pa srčaksto simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  4. huhuhu krofi, mljas,kok dobr zgledajo, čeprav jih sama ne pečem, ker mi še niso nikol ratal s takim lepim belim obročkom, jih pač kupim,

    OdgovoriIzbriši
  5. Njamiii. Zgledajo slastni in tudi verjamem, da so. Jaz sem jih včeraj dobila pri mami.

    Tega Valentinovega tudi jaz ne maram preveč in ne podlegam kakšni nakupovalni mrzlici. Čestitke pa je vedno lepo pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je krasna postrežba krofi in še čestitke :-) Krofi mi delujejo fantastično. Čestitke pa so prav lušne.

    OdgovoriIzbriši
  7. lej jo...zdaj pa še krofi! In kakšne obroče imajo! Diši do nas:-)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. zardevam...sem šele ob vnovičnem ogledu krofov videla krasne čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Njami, domači krofi. Priznam pa, da jih še nisem jedla z jagodno marmelado.
    Čestitke so lušne, posebno quilling mi je dobra ideja. Pa saj če nekomu poveš, da ga imaš rad za Valentinovo, še ni nič narobe ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tile krofi, pa kar močno dišijo in izgledajo sila slastno:):):)Čestitke so prav kjuti!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Domači krofi, pa še tako krasni povrhu, so zame znanstvena fantastika - in rada verjamem, da so tudi njami.

    Od Valentinovega si mora pa vsak vzeti toliko (cirkusa), kolikor mu ustreza - pa če je to voščilnica, mafin v obliki srčka, ali pa drag nakit ali izlet v daljne kraje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar