Rokavičke 2.

Še so rokavičke nastajale pri meni,ker se zima kar noče poslovit bojo še kako prav prišle.
Vijolično barvo si je izbrala moja hči in zabičala mi je, da morajo imeti obvezno rožico.Kar prijetno je po dolgem času spet vzeti igle za pletenje in ustvariti kakšen uporaben izdelek.Rokavičke imam še v planu izdelave in gotovo vam jih pokažem.


Tale linška pita pa je nastala po receptu katerega je objavila Nelya na svojem blogu.Moram priznat, da je slastna in jo bom gotovo še spekla, saj je pri mojih jedcih v trenutku izginila.

Komentarji

  1. mmmmmmm tvoja pita je pa čist taka kot v kuharski knjigi:-))) moj mladi pomočnik je malo fušal, ko je delal mrežo. Je pa dobra, ne?
    Rokavičke, rokavičke, rožiceeeeeeeeeeeee od sile si!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmmmmmm...oboje je videti izvrstno, tako rokavičke z rojžco, kot pita ki diši do sem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tele so pa tako nežne in lepe. Rožice so mi res všeč. Jaz jih pa delam samo za čestitke :), ker rokavičk še ne znam plest.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super rokavičke in njamii pita. Jaz pa lačna ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi je zdelo, da je nakaj dišalo čez hrib :). Lepe rokavičke, rožica je pa super dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmmm, tole pito bi pa jutri lahko naredila, ko so sladkarije na sporedu. Ampak štrikala pa ne bom, to pa ne :))) Mogoče bi pa ene rokavičke kar tebi naročila, ko so tako lepe ?

    OdgovoriIzbriši
  7. Rokavičke so videt prav lepe, mehke, tople.. super za tele mrzle dni.
    Pita pa tudi kliče..

    OdgovoriIzbriši
  8. Pecivo je kar zadišalo.Zdaj , ko sem prišla iz službe mi paše sladko:):):)Rokavičke so mega in rožica -super!

    OdgovoriIzbriši
  9. krasne rokavičke, rožica v resnici da pikco na i. pito pa itak lahko samo gledam:)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar