Rjava se fajn kombinira


Zadnje čase zelo rada kombiniram rjav nakit na kaj belega.Tale obesek mi je naredila prijazna otočanka na zadnjem srečanju v Zagorju.Sama sem ga samo pobrusila,polakirala in sestavila v ogrlico,Zelo mi je všeč in zato jo rada nosim.



Na srečanju sem nažicala od Mravljice lesene perlice katere malo spominjajo na kavna zrnca,nanizala sem jih na laks in jih več nizov skupaj spela v leseno ogrlico.Tudi to imam rada, zelo toplo in prijetno mi deluje.



Rjava se res lepo pokombinira z mojimi oblačili.

Komentarji

  1. Pridna Lili! In vsi ti rjavi odtenki so res fajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super Je tale rjav nakit!Tudi jaz bi ga znala s svojimi oblačili skombinirat:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe ogrlici sta božanski. Les res zelo toplo deluje in ga je fajn nosit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in jaz bi ga tudi lahko kombinirala. Take barve nosim rada. Prekrasno je, res mi je usec. LP

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar