Belo ,belo je rekla Klavdija

Na svojem blogu je Klavdija objavila izziv. Za temo je določila le barvo in to belo, vse drugo, materjal, tehniko in vse ostalo pa je prepustile želji ustvarjalke.
Hotela sem se poigrati s fimom, pa mi nič kar sem si zamislila ni uspelo, zaradi tega sem si premislila in se vrnila k svoji veliki ljudezni volni in tokrat h kvački, ker se zima kar noče posloviti sem se ji prilagodila in naredila tole..................


Beli grelčki za roke, letos so zelo aktualni in moja hči jih zelo rada nosi.

Komentarji

  1. o kako krasne so samo merkaj da se ne prehladiš ker bo skozi luknice sigurno prepih :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu, vzorčasto, lepo.. super zgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi grelčki za izziv!Meni so všeč, sem jih na srečanju občudovala.Saj , če ne bi bila tako zelo lena, bi se jih tudi jaz lotila, pa veš da bi ene rabila.Mogoče,.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo všeč mi je, da smo se tako različno lotile tega izziva. Navadno nastajajo samo čestitke, tokrat pa je nastal nakit, košarica, čestitka in zdaj še ti grelčki za roke, ki so mi pa zelo všeš s tem vzorcem. Super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštni, zelo drugačni. Kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau... tole pa je prava mojstrovina in tile grelčki so tako lepi, da sem ostala kar brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so romantični. Super lepi!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite. V živo pa še bolj :P

    OdgovoriIzbriši
  9. ja, ampak v živo so še bolj fajni

    OdgovoriIzbriši
  10. Uau, romantične. Tudi meni je všeč, kaj vse čudovitega iz glav umetnic privleče en naslov!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kok je pa tole v živo kjuuuuttttiiiiii :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar