Srček za mamo

Zadje dni nisem papirčkala, najbrž zato,ker sem pred prazniki imela v delu novoletne voščilnice in jih je kar nekaj tudi nastalo, ostale tehnike pa so bile zanemarjene.
Zato sem tudi odlašala z izdelavo voščilnice za prijateljičino mamo ,katera v teh dneh praznuje.


Prosila me je naj naredim nekaj enostavnega,kar nekaj časa ni bilo prave ideje,potem pa sem se spomnila na prečudovite Stampelgledove srčke,katere mi je Namo embosirala,sama jih namreč še nimam,so pa že napisani na nakupovalnem seznam, nekaj rožic , organza trakec in nastala je meni prav luštna voščilnica.

Komentarji

  1. aha, praviš enostavna ?! :))) krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita čestitka je. Tele srčke imam jaz tudi, pa jih definitivno premalo uporabljam :) Me pa zanima,kaj so tistole za eni listki??? So fuuuul luštni tam pod rožicami :) Pa bo spet daljši seznam želja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je prav luštna :) Ne samo prav luštna - čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super so te štampiljke in lušno čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ful je enostavna :))) Ful je lepa, res, vse sede skupaj :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili jaz sem firbec, saj me poznaš:):) Poglej na moj blog:):)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar