Skrivnostni bonbonček

Dopoldne pri vratih pozvonilo in zunaj je bil poštar .Naš poštar je prijazen gospod in se je že navadil, da k mojim vratom nosi zanimive pakete in pisma,katere sama ponavadi že zelo težko pričakujem.Enkrat mi je prinesel paket od Doris,tiste , ki jo poznate veste da je paket dišal po sivki in takrat mi ga je prinesel na vrata samo zato,da je vprašal,kaj notri tako diši,ker mora na pošti poročat.Navadila sem ga tudi,da če koverta ne gre v nabiralnik,jo prinese do vrat,zato ker se v koverti lahko kaj pošoduje.
No danes pa je prinesel paket,škatlo oddano na pošto v Brežicah in v njej je bil moj prvi blog bonbonček katerega mi je poslala Blackwoman.




Dve čudoviti ogrlici ,uhančki in lepa voščilnica v pripadajočih barvah,so bile v paketu.Blackwoman hvala ti

Komentarji

  1. draga lili zelo sem navdušena e tvojim izumom i pridnih rok. želim ti velik uspeh pri tvojem talentu, šivilja ružica

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar