Rokavičke

Zima nam letos kar dobro kaže svoje zobe, sneg in mraz sta naša spremljevalca in hočeš nočeš se moraš toplo obleči.Šali so bili aktualni pred novim letom sedaj pa so na vrsti rokavičke.
Vedno ,ko si kupim novo zimsko jakno ali bundo si za zraven spletem rokavičke.Letos sem si na razprodaji kupila malo daljšo bundo,pri barvi nisem bila ravno inovativna saj je spet rjava,sem si pa za zraven spletla malo bolj živahne rokavičke.




Ne vem zakaj, a kar ne morem naredit izdelka brez mojih rožic,še rokavičke imajo retro videz :)).

Komentarji

  1. Kako lepe rokavičke, pa še lepe rožice imajo:):)Da ti bo toplo, ker tale zima je pa res pokazala zobe.In to ostre!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe in ziher tud tople.Naj te močno grejejo,da ne boš več bolančkana.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zakaj pa rokavičk ne bi polepšala? Meni so takšne še lepše, saj se točno vidi, da so ročno delo in ne kupljene.

    OdgovoriIzbriši
  4. jih komot lahka spleteš še meni, me rožice nič ne motijo

    OdgovoriIzbriši
  5. Tople in zelo lepe rokavice. Rožice so pa prava pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite rokavičke! Take igrive..ravno za zganjat vragolije.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar