Moj prvi bonbnček in drugi bonbonček

Na blogu imam tudi dobro vilo,,McCrafty me je opozorila ,da sem spregledala žreb pri Blackwoman ,katera me je ižrebala za svoj skrivnostni bonbonček.
Blackwoman hvala ti.






Alenka pa je izžrebala bogat,bogat bonbonček in srečna dobitnica sem jaz .Alenka, hvala ti , obljubim,da bom dobljeno porabila in tudi pokazala izdelke na blogu.

Komentarji

  1. Čestitke sovaščanka!Sem malo bolj podrobno pogledala zasnežene slikice in vidim, da imava poleg ustvarjanja še skupen kraj bivanja, le da sem jaz na drugi strani mesta :). Če se ne motim, si bila izžrebana tudi pri Blackwoman :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke Lili, ta vikend je bil za obe sladek :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem vesela, da ti je všeč in prepričana, da boš kaj lahko ustvarila iz dobljenega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Crafty saj naše malo mesto je res samo ena malo večja vas ;))).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar