7 resnic

Alenka me je tagala in zato bom poskušala napisat 7 resnic o sebi.Moram priznat, da to ni ravno najlažja naloga.
Celo dopoldne sem v službi razmišljala kaj za v ... naj napišem, da bo res, pa tudi ne čisto brez veze.
No pa začnimo.

1.Zelo, zelo sem navezana na svojo družino.Mogoče je to zato ,ker sama nisem odraščala v takšni družini. Ker je moja prva družina razpadla v mojih zgodnjih najstniških letih.

2.Preveč osebno jemljem vse kar se v življenju dogaja, zato velikokrat po nepotrebnem trpim.

3.Bojim se pajkov, grozno se jih bojim, zato ker so grdi in kosmati! Fuuuuj.

4.Jokam kadar gledam filme, pa tudi kadar berem kakšno knjigo, moji se mi smejejo, pa kaj čem.

5Nisem ravno spretna z denarjem zato mi je mož pobral kartice in glej ga vrabca obrestovalo se je.

6.Rada pečem peciva in kolače, imam pa tudi 4 hvaležne jedce zanje.

7.Uživam v ustvarjanju, že od mladih dni rada zaposlujem svoje roke z ročnimi deli, to je tudi razlog, da sem postala blogerka.

No pa mi je uspelo, moram priznat, da sem vam pokazala kar nekaj svojih boljših in tudi kakšno slabo stran.


Pa hvala ,da ste si vzele čas za prebiranje resnic o Lili.

Komentarji