Še voščilnice,tokrat punčke

Tule pa je serija voščilnic,v starinskem slogu.Kako jih izdelati mi je pokazala Namo.Sama najraje delam prav take s pridihom patine,zato bom tele najbrž obdržala zase in jih poslala meni dragim ljudem.



Komentarji

  1. Ooo, meni so take tudi všeč, vendar mi ne grejo od rok :)
    Tebi so krasno uspele in je že prav, da jih dobijo tebi drage osebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne so, zanimive, starinski slog je pa tako leeep.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč, zelo lepe in prav je, da bodo za izbrance :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepe čestitke si naredila in te kvačkane rožice so zakon.

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je že ena umetnost. Tak lepe so te kuverte, da sploh ne rabiš dat čestitke, ha ha. Samo res. Odlično si tole naredila in res je to lahko samo za tebi drage ljudi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super lepe kuvertice!In lepe vintage slikice si izbrala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar