Šaallllllllllllllliiiiiii

Zima se je prav potiho in čez noč prikradla v našo deželico,nekaj malega snega nam je natresla in želim si da bi ga bilo še več.Rada imam spokojnost zasneženih dni, ko se zaviješ v topel šal in se podaš po zasneženih poteh.
Za sneg je poskrbela mama narava , za tople šale pa sem morala poskrbeti sama in ker je med mojimi prijateljicami letos bunkast trend,se nisem prav nič upirala in na hitro tudi sama spletla dva bunkasta šala.Prvi bo zame ,drugi pa za mojo Uršo.


Za konec pa še kosmatinček,ki je še v delu,bo pa najverjetneje kar novoletno darilo ;))))))))) .


Pa naj vam bo toplo to zimo, v srcih in tudi drugače :)).

Komentarji

  1. Super šali- bravo. Prav lepo vam bo toplo. tudi jaz ima v delu rjavega bunkastega, pa me čaka še teh bunkastih voln:):):)Pa kosmatih tudi:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna :) Zdej te pa ne bo zeblo.

    OdgovoriIzbriši
  3. A si podlegla bunkarskemu virusu :)))) SUPECA!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti pogledi te pa res pogrejejo. Vidim, da so te bunkice letos res in.

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahah bunkastega še nisem začela delat, kocinast pa je že skoraj gotov, tile šali so res fino in fajn, si pridna pohvala

    OdgovoriIzbriši
  6. tile kosmatinčki so pa ravno prav za danes... in za vse hladne dni seveda:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar