Pri nas se nič ne vrže stran

Najprej je bil v tejle okrogli škatlici zaprt sirček ,tist z belo plesnijo okrog. Izdelki z plemenito al pa neplemenito plesnijo meni niso glih najljubši ,mi pač njihov okus ne paše , so pa v naši družini tudi taki,ki imajo radi,razne ogrske salame,pa gorgonzole pa brije in še bi lahko naštevala.
No pa preidimo k bistvu,nakega lepega jesenskega popoldneva sem kupila v Lidlu sir v škatlici in zvečer je bila samo še škatlica ,ne vem zakaj je nisem kot že mnogokrat prej vrgla v smeti ,kar vabila me je naj jo preoblečem.Zjutraj sem jo navsezgodaj ,ko je bil v stanovanju še mir in tišina vzela v obdelavo ,ravno prejšnji dan mi je Namo posodila nove prelepe nestije ,kar sam od sebe mi je pod roke prišel rdeč vzorčast papir in en ,dva ,tri je škatlica spremenila svoj izgled.

Komentarji

  1. In nastala je mala lepotička. Krasno. Super je vse take stvari uporabit za ustvarjalni kotiček, ker imaš potem že samo lepo zbirko takih škatlic, pa še kakšne gumbe in podobne stvari lahko shraniš v njih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška mi je vzela besede z ust. Tudi jaz bi napisala:In imamo novo lepotičko , ki je še dolgo krasila poličko:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) upam, da škatlica ne smrdi po siru :))))) ker na zunaj je več kot lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. :))))))),ne,ne nič ne smrdi:))))))),v njej je že pospravljena ogrlica iz perlic po Atenkino,to vam pa pokažem kdaj drugič;).

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovito si popedenala tole škatlico. Mi je sedaj veliko bolj všeč, kot v originalno vlogi. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar