Perlice in bunkice

Prejšnjo soboto smo imele otočanke tradiconalno srečanje v Zasavju.Veliko smo klepetale,pa tudi nekaj novega smo se naučile.
Organizatorka srečanja Anita nam je pokazala kako se naredijo bunkice iz perlic,moram priznat,da so mi tele bunkaste zadevice prav všeč in zato sem morala sestaviti eno luštno verižico.


Takšno perlanje pa smo se. no bolje rečeno so se punce učile na kofetkanju, jaz pa sem ga le kopirala in malo po svoje skombinirala.


Komentarji

  1. Luštno , luštno!Si pa prvo prav tako skombinirala, kot sem jaz v glavi planirala za svojo z bunkicami.Samo druge barve:):)Res so luštne te bunkice!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep nakit. Bunkice so ti pa lepo uspele.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno, sploh one prve bunkice so mi full dobre.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar