Moje punčke in živalce

V moji zbirki letošnji čestitk za novo leto je bilo tudi nekaj prelepih punčk ,katerim se ni bilo moč upreti,zelo rada delam takšne voščilnice zato ker vedno znova izbezajo iz mene otroka,katerega je kar dosti ostalo,pa se nekje skriva in vsake toliko prileze na plan.





Med brskanjem in iskanjem po škatli polni odtisov mi je pod roke prišlo še nekaj prelepih živalic pa sem še te morala skombinirat na voščilnice







Mislim ,da sem letos zaključila z novoletnimi voščilnicami ,jih je kar nekaj nastalo na moji kuhinjski mizi,materjala pa je ostalo še za trikrat toliko voščilnic.Nič za to saj bo še kakšno novo leto pa se bo tudi ta materjal porabil........pa še kakšen dokupil ;)).

Blagoslovljene božične praznike vam želim in veliko miru v vaših srcih drage obiskovalke mojega blogca.

Komentarji

  1. Vse so čudovite, ampak najbolj kjuti mi je pa deklica, ki kuka v nogavičko :) Lepe so :)
    Sicer pa je tudi pri meni ostalo še kup papirja, pa verjamem, da ga bom čez leto vseeno dokupila :) Ko pa toliko novih lepih vzorcev pride na trg :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe voščilnice!
    Blagoslovljen Božoč tebi in vsem tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Same lepotičke! Vse lepo in dobro tudi tebi in tvojim. Nataša

    OdgovoriIzbriši
  4. miške so tud taaak cart:))

    lepe praznike tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe so tele tvoje punčke in žvalce.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe praznike želim tebi in vsem tvojim:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke so vse po vrsti zelo lepe. Se vidi, da si jih z užitkom delala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si se setvaila in pobarvala vse te čestitke. Ja, sedaj bo res čas, da malo odložimo božično-novoletne papirče in se lotimo česa drugega. Je bilo kar dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res lepe voščilnice...so ti liki poštemljani?! Bi pa neizmerno rada izvedela kakšno črnilo uporabiš?
    Hvala in srečno v 2010!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jasna,odtisi so naštempljani ,ja.Črnila so pa različna,ker so tudi odtisi odtisnjeni pri lastnicah štempljev :))).Ene prisegajo na Stazzon.ovo črnilo, sama uporabljam Archival ink blazinico, pa še kar nekaj drugačnih bi se jih našlo pri dekletih.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najlepše v letu 2010 in še veliko, veliko ustvarjalnih uric želim.
    In seveda hvala za nasvet o črnilu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar