Bunke, bunkice

Zasvojena,mogoče,če so mi pa tele perlaste bunkice tako všeč, da sem jih morala narediti .
Skombinirane na verižico sem vam že pokazala , pa mi ni bilo dovolj, sem si morala narediti še uhančke, kar dvoje in sem jih tudi že nosila, no ene, ker dvojih naenkrat pa res ne moreš v uho potlačit :)))


črno zeleni,so že bili na sprehodu po nočni in okrašeni Ljubljani in so z mano poslušali Jana Plestenjaka ;))),

beli ,ti bojo pa imeli čast na silvestrovo z mano cel dan preživeti v službi ;)).

Komentarji

  1. Zelo zelo lepi!!!
    In kako srečo imajo oboji ... narejeni za posebne priložnosti!

    OdgovoriIzbriši
  2. tile beli so pa res lepi.. ampak zaenkrat so mi videt čista indija koromandija. Ko bom velika, pa verjetno tudi kaj takega pogruntam, kako narest :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepiiiiiiiiiiiiiiiiii,:)kako a ti še delaš letos?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam res,kar ne morem nehat,mam tok idej katere ne morejo počakat naslednjega leta ;)).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar