Prva nagradica za moj blog




Enabeseda,je prva nagradica katero sem prejela od moje prijateljice Nataše in ugotovila sem ,da imava kar nekaj skupnih besed- zanimivo.


1. Kje je tvoj mobilni telefon? - V torbici.
2. Tvoji lasje? - Ravni.
3. Tvoja mama? - Mal posebna.
4. Tvoj oče? - Tud poseben.
5. Najljubša hrana? - Prebranac.
6. Sanje pretekle noči? - ne sanjam.
7. Najljubša pijača? - Kava.
8. Tvoje sanje/cilj? - Hišica
9. V katerem prostoru si? - Spalnica.
10. Tvoj hobi? - Ustvarjanje.
11. Tvoj strah? - Osamljenost.
12. Kje želiš biti čez 6 let? - Tukaj.
13. Kje si bila včeraj zvečer? - Doma.
14. Nekaj, kar nisi? - visoka.
15. Mafini? - Občasno.
16. Na spisku želja? - Čas.
17. Kje si odraščala? - Žiri
18. Kaj si počela nazadnje? - Smejala
19. Kaj imaš oblečeno? - Spalno srajco
20. Tvoj TV? Zvečer.
21. Ljubljenčki? Hrošček.
22. Prijatelji? - Otočanke.
23. Tvoje življenje? - Zadovoljivo.
24. Tvoje razpoloženje? - Pozitivno.
25. Pogrešaš koga? - Da.
26. Avto? - Razbit.
27. Nekaj, česar ne nosiš? - Klobuki.
28. Najljubša trgovina? - Je ni.
29. Najljubša barva? - jih je več.
30. Kdaj si se nazadnje smejala? - Danes.
31. Nazadnje jokala? - četrtek.
32. Najboljši prijatelj? - blizu.
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? - Prekmurje.
34. Facebook? - Ne rabim.
35. Kje najraje ješ? - Doma.

Praviloma je treba to nagradico poslati naprej ,a so jo že skoraj vse moje naj blogerke že prejele, ne vem pa koliko je smiselno isto nagradico podeljevat 2x in tudi težko bi izločila 5 blogov ,ker mi jih je všeč veliko več :))).

Komentarji