Vsega je kriva K......,ali drugače,moje fimanje

Nisem ravno nekakšen fimo navdušenec,pa ne zato ,ker fimanja ne bi marala,ampak zato ker se meni sami zdi ,da moji izdelki niso ravno nekaj posebnegain zato,ker mi kombiniranje in sestavljanje ne leži najbolj.
Pa vendar,me kdaj pa kdaj premamijo objave na forumu in potem roke kar same zaidejo v hladilnik,kjer v posebni posodi hranim fimo paketke in tudi fimo klobase,katere sem sestavila sama ali pa na kakšni Klavdijini delavnici.

Zakaj tak naslov??Zato ker Klavdija izdeluje prekrasen nakit iz fima(tooook lepga,da se ti kar blede od njega)in zato ker Klavdija organizira vsak drugi četrtek v mesecu Ustvarjalno prčkalnico na kateri se navadiš kej približno toook lepega tudi sam ustvarit.
Pa sem šla tud jest na to ustvarjalnico,tema je bila tehnika Mokumo gane,zanimiva tehnika z več plastmi fima v različnih odtenkih in dodatkom lističev za posrebrenje ali pozlato.


Tale obesek je delno nastal že na delavnici,dokončala pa sem ga doma.Med brušenjem je počil,vendar mi ga je uspelo rešiti:))).


Že sestavljena verižica ,enostavna na špagi,take so meni najbolj všeč.



Za domačo nalogo pa nam je tršica Klavdija naročila izdelavo stekleničke upanja,tale je iz moje pečice.Nekako se mi ni zdelo ,da ne bi porabila nekaj fima tudi iz domačih zalog iz zato je nastal še tale kompletek.

Komentarji

  1. Super fimanje, vse ti rata, bravo. to pa mislim, da res ni vse kriva K..Imaš tudi ti prste vmes:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda je ,kriva zato k me zmeri znova prepriča ,da zmorem,pa ker je dost vztrajna ,da se sploh ubada z mano;))).

    OdgovoriIzbriši
  3. ...to, da sem ponavad za vse kr je narobe jest kriva, sem že navajena:P


    ...ampak bit kriva za take lepote, sem pa z veseljem!
    Lili viš da mam prav in da zmoreš!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar