Vintage za prijateljico

V Piranu se je prejšnjo soboto odvijal sejem pa ne kar en sejem ,ampak sejem s okusom po starih časih.Na žalost se ga sama nisem udeležila,a se naslednjega gotovo bom,zato ker so mi stvari s pridihom patine vedno bolj pri srcu.

Dame v dolgih oblekah in s sončniki,stari avtomobili otroci v mornarskih uniformicah,lepo in nepozabno če to vidiš.

Kakor sem že rekla,se sejma sama nisem udeležila,vendar so me fotografije tako pritegnila,da sem udeleženke prosila,če jih lahko uporabim za svoje čestitke,dovolile so mi in tukaj je prva od njih,gotovo pa bo imela še naslednjice.


Komentarji

  1. Sem vidla tolele lepotočko v živo...prečudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo dodelana , prava starinska čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč,v živo pa je še lepša.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Punce hvala,čestitka je ostala pri Doris,za zahvalo ,ker mi je dovolila uporabit fotke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar