Sobota je dan za prijatelje

V soboto 3. 10.smo se zbrale članice ustvarjalnega foruma Otok zakladov na srečanju v Dekanih.
Organizatorka je bila naša prijateljica,fejst punca in pridna ustvarjalka Suzy.Vsako jesen se maksimalno potrudi in nam s svojo hčerko pripravi super srečanje,skuha slastno figovo marmelado in nam nabere fig,da se jih lahk najemo,pa še za domov se kakšen kilogramček najde.




Ozimnica za Suzy,organizatorka srečanja si zasluži kakšno malenkost.

Alenka,katere se je prijelo novo ime Kiči-miči,je prvič organizirala swap škatlic in moram povedat,da je zadevo super speljala,pa tudi škatlice so bile vse od prve do zadnje lepe.Sama sem naredila škatlo iz malo tršega papirja katerega sem okrasila z vijugami pokrov pa je izdelan iz scrap lista v roza in rjavih barvah ,okrasila sem ga s čipko ,prima rožico in listi ,katere sem izštancala z novo štanco.Škatlico je izžrebala Nežika.

Sama sem izžrebala lepo modro škatlico ,ki jo je naredila Picasso,všeč mi je.



Dogajal se je tudi Svetovni dan voščilnic,zato je bila sprejeta odločitev,da bo maček v žaklju na to temo.Moja voščilnica je bila narejena v 3d tehniki in roza zeleni barvi,dobila jo je BojaMoja.



Jaz pa sem dobila lepo jesensko voščilnico,ki jo je naredila Saša in vanjo napisala luštno jesensko posvetilo








Komentarji

  1. Vsi izdelki so občudovanja vredni. Vidim, da je srečanje odlično uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je uspelo,vedno znova si na teh srečanjih napolnim baterije :))))))).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja srečanje je bilo res fajn:):):)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar