Quilling rožice


Že dalj časa opazujem kako predvsem Marička iz na tanko narezanih papirnih trakcev izdeluje prave čarovnije. Na zadnjem srečanju Otočank v Dekanih mi je obljubila, da me popelje v svet quilling umetnosti. Seveda sem se potem morala oskrbeti z potrebnimi pripomočki za to tehniko in na srečo sem v Hofru našla komplet za izdelavo po zelo ugodni ceni...







Ampak, ker moja tečnoba ne da miru, sem morala tole zadevco tudi sprobat,vendar res samo probat, nadaljevanje sledi po Maričkinih inštrukcijah.

Komentarji

  1. A temu ti praviš samo probat? Milsim, da ti je čudovito uspelo. Kaj bo šele, ko se boš naučila! :):)

    OdgovoriIzbriši
  2. A tkole si sprobala? Sploh ne vem, kaj te bo Marička še naučila.Mislim, da ti to kar znaš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se zdi, da ti gre za začetek super. Kako drobno skrivnost ti bo pa Marička še vedno lahko povedala, da se ne učiš na svojih napakah :) Lepa čestitka je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dober si tole spedinala,in temu praviš proba? hahaha - ne boš verjela sem jest to v Hoferju tud kupla, v Prečni bom pa maričko napadla, ali pa tebe eno ziher

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar