Prstančki

Vsake toliko časa naredim tudi kakšen kos nakita,moram pa priznati,da je to zadnje čase precej redko.

Že pred časom sem si nabavila nekaj Swarovski perlic ,katere je bilo treba nekako začeti uporabljat in ideja je padla na zadnjem kofetku podobno mislečih in ustarjalnih deklic iz Zasavja in daljne okolice:))))))))).




Podoben prstanček je nosila prijateljica Ivi (beri Zvezda) ,le ,da je imel na eni strani žičke večji kamen.Žičko mi je prijazno odstopila Nataša (beri mravljica) in že naslednji dam sem se lotila dela.


Tale je pa za mojo hčero ,sicer brez Svarovski perlic,zato pa v črni barvi :)).

Komentarji

  1. iiii, super so izpadli tile prstančki! Jaz sem malo poskušala z malimi perlicami, ampak tole s kristalčki je neprimerno bolje. Upam, da jih bom kaj lahko videla tudi v živo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda boš,bom prinesla pokazat.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar