Malo večji projekt kvačkanja

Čestitke so me čiisto začarale in zaradi njih sem na stranski tir postavila svojo prvo ljubezen kvačkanje in pletenje. To ni narobe ,nasprotno,več ,ko človek zna več velja,samo kondicijo je treba vzdrževat in zato sem se lotila enega malo večjega kvačkanega prta in tudi puloveček imam v delu in vam ga ob priliki pokažem.
A se vrnimo k kvačkanju, prt še ni dokončan vendar vseeno kažem izdelavo tudi zato, da me bo vsakič, ko bom odprla blog opomilo, da ga je treba dokončat:))))).





Najprej sem naredila 5 takih krogov,kateri so skvačkani skupaj

.Malo meni v spodbudo,malo pa zato,da vam pokažem ,kaj počnem vam bom sproti kazala ,kako napreduje moj ovalni kvačkan prt.

Komentarji

  1. Nism vedla, da ti znaš tud kvačko vihtet ... pa dobr to zdej vem ... ampak tega projekta ti pa prou nč nism fouš ... zagotovo ti ga pa bom, ko bo končan ... bom držala pesti, da ga čim prej spraviš pod streho ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja znam ,moja prvotna ljubezen so nitke :)).Hvala za držanje pesti,ker moja največja napaka je ,da se prehitro naveličam.
    Izdelek pa pokažem ......enkrat.........:))).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar