Čarobna škatlica

Velikokrat, kadar ne morem spati ali pa ne spim - z razlogom, brskam in stikam po tujih in domačih blogih, kar je najbrž znano večini od vas drage blogerke :))))).
Med enim od teh stikanj sem odkrila tale blog in potem mi ni in ni dal več miru. Tašno škatlico sem morala tudi sama narediti. Najprej sem izbrala papirje, jih imam kar nekaj na zalogi, nato sem naredila šablono za škatlico in njen pokrovček ter iz mojih zalog nabrala tisto kar mora iz škatljice skočiti, saj je vendar čarobna.

Končni izdelek je pa tak:




Zaprta škatlica

in odprta škatlica presenečenja :)).

Komentarji

  1. Zelo fajna je - že od zunaj zgleda, kot da se notri dogaja nekaj, o čemer bi pisal Andersen, potem pa kar metuljčki prifrfotajo - vau!

    OdgovoriIzbriši
  2. lepa škatlica.Te res presenetijo metuljčki,ko jo odpreš...sem na lastne oči vidla :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala lepa punce,tud men je tale škatlica nekaj posebnega:).

    OdgovoriIzbriši
  4. po temu blogu sem se pa jaz tudi že pasla. :)
    Škatlica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita izvedba res dobre ideje. Tvoja je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar