Kopirana voščilnica

Tole voščilnico sem pa kopirala,pa me ni nič sram zato ker sem imela dovoljenje :),:).

Bilo je nekako takole: eno lepo vroče poletno popoldne se nas je nekaj ustvarjalnih in klepetavih deklet zbralo na pozni kavici in klepetu.Vsaka naj bi na kofetek prinesla tudi pokazat kaj je čez poletje ustvarila,(ustvarjala sicer sem ,sem pokazat pa nisem prinesla,ker vsi izdelki prehitro noge dobijo)med izdelki je bila tudi podobna voščilnica kakor je tale moja in prosila sem ustvarjalko,(beri Mravljico-Natašo)če jo smem kopirat in dovolila mi je:),:),:).

Komentarji

  1. :) prima!

    Sicer pa sama veš, da se čiste kopije žal ne da narest :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa se mi je zazdela nekam znana :)

    Fajn si to skopirala! Pa tvoje ozadje mi je še bolj všeč...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar